Какво е NFT: рискове и възможности през 2022? - Finance Academy
Loading...
Какво е NFT: рискове и възможности през 2022?
Изминало събитие
Дата:
10 февруари 2022
Час:
19:00
Лектори:
Вяра Стефчева

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Какво е NFT: рискове и възможности през 2022?" нa 10 февруари 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Вяра Стефчева.
За семинара
След възхода на криптовалутите, NFT идва, за да промени представата ни за инвестиции и пари завинаги. Разберете защо един дигитален файл може да се оцени и продаде за милиони. Ще поговорим за това как сами да анализирате потенциала на различни NFT проекти и кой всъщност печели от тях. Ще обърнем внимание на изискванията и прилежащите такси при създаване и търгуване на NFT, както и за тенденциите и приложенията в сферата.
  • Какво е NFT? ;
  • Ползи и рискове - кой печели от тях?;
  • Минтване и търгуване на NFT: От какво се нуждаем, за да стартираме, известни платформи и прилежащи такси;
  • Защо един файл се продава за 69 милиона: Как се оценява и определя потенциала на NFT?;
  • Тенденции и приложения: Недвижими имоти, игри, изкуство, Metaverse;
  • Този едночасов семинар ще ви подготви за модерния свят на инвестициите в NFT, за да се възползвате и да разберете максимално за един от секторите с най-висока възвръщаемост през 2022.
За лекторите
Вяра Стефчева
Вяра Стефчева е маркетинг мениджър в Zahara Consult - компания, специализирана в бизнес развитието и популяризирането на проекти, базирани на блокчейн. Експертизата ѝ включва разработка на стратегии за стимулиране на продажбите и изграждане на активни общности за едни от най-успешните NFT и крипто проекти на международно ниво. Ръководи медийна група, отразяваща и анализираща последните тенденции в сферата на децентрализираните финанси в партньорство с най-големите платформи за инвестиране, сред които Binance и Etoro. Магистър по Бизнес администрация - Стратегическо управление, СУ и бакалавър по Връзки с обществеността", СУ със защита на тема "Приложение на иновативните технологии в маркетинговите комуникации на брандовете: Изкуствен интелект, блокчейн, роботизирана автоматизация, машинно обучение".