Пари от интернет? - Finance Academy
Loading...
Пари от интернет?
Изминало събитие
Дата:
07 юли 2022
Час:
15:00
Лектори:
Виктор Иванов
Вяра Стефчева
Методи Илиев
Георги Захариев

Събитието е вече изминало, но все още не може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно седмичния разговор между бизнес експерт, трейнинг директор, маркетингов експерт и копирайтър на тема "Пари от интернет?" нa 7 юли  2022 г. (четвъртък) от 15:00 часа.
За семинара
Всеки четвъртък от 15:00 на живо в платформата на академията и в YouTube се предава нов епизод на разговорите на различни теми за света на парите, бизнеса и инвестициите. Всички зрители и слушатели могат да се включат.
За лекторите
Виктор Иванов, Вяра Стефчева, Методи Илиев, Георги Захариев
Методи Илиев е трейнинг директор във Finance Academy и отговаря за обучителната част и създаването на образователно съдържание в платформата

Вяра Стефчева е PR и Content Manager във Finance Academy и отговаря за блог материалите и комуникацията с медийни партньори на образователната организация

Виктор Иванов е SEO & Digital Marketing Manager в Zahara Consult и ръководи дигиталния отдел на компанията. Има над 7 години опит в света на дигиталния маркетинг.

Георги Захариев е основател на Finance Academy, бивш Project Manager в Google и ех-Директор "Бизнес развитие" в Softuni.
Ресурси
Няма ресурси за този уебинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.
;