Курс Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024 - Finance Academy
Loading...
курс

Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024

Начало Начало: 29 април 2024
продължителност 4 седмици
кредити 1 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на потенциални клиенти
  • Създаване на маркетингова стратегия
  • Бюджетиране на стартираща или млада компания
  • Анализ на пазара и конкуренцията
  • Оптимизация на продажбите
  • Разработване на бранд

Теми

  • Ресурси

    В тази секция ще бъдат качени подготвителни материали и допълнителна литература към курса. 
  • Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 1 май (сряда) от 19 часа

    Срещата има за цел да предостави информация за организацията на учебния процес и начина, по който протичат обученията и Q&A сесиите на живо. Срещата ще се проведе на живо чрез live streaming в платформата на Finance Academy на 1 май от 19:00 часа.

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Представяне на обучението

    • Представяне на лектора
    • Цели на обучението 
    • Насоки за завършване на курса и финален проект

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво представляват маркетинга и продажбите

     

    • Какво представлява маркетинга 
    • Какво представляват продажбите
    • Какво е продажбена фуния
    • Разликата между стартиращи компании и установени брандове в маркетинговия подход

    Продължителност на лекциите - 75 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Основни канали за маркетинг

    • Какво представляват маркетинговите канали
    • Маркетинг съвети за нов бранд 
    • Видове маркетингови канали

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Meta | Facebook и Instagram

    • Характеристики и разлики между личен профил и бизнес страница
    • Stories като метод за напомняне за нас
    • Facebook групи
    • Платени реклами и възвръщаемост

    Продължителност на лекциите - 50 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Екосистема на Google

    • Въведение в екосистемата на Google
    • Google Ads - как работят
    • YouTube като канал за достигане на широка аудитория
    • Оптимизация за търсачки (SEO)
    • Основни инструменти за органичен трафик

    Продължителност на лекциите - 65 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Медийни партньори и афилиати

    • Изграждане на линкове
    • Платени публикации
    • Бартерни сделки
    • Афилиати
    • Стратегия за стартиращи компании

    Продължителност на лекциите - 35 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Креативност за стартиращи компании

    • Силата на креативните реклами
    • Как да се отличим с рекламното си послание
    • За кого е подходяща креативната реклама
    • Съвети за креативно мислене

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Първа Q&A сесия с Георги Захариев

    Първата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Очаквайте повече информация скоро!

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на конкуренция

    • Стъпки при анализ на конкуренция - демонстрация

    Продължителност на лекциите - 60 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингова стратегия за продуктови кампании

    • Дефиниране на цел
    • Продукт - конкурентно предимство и стойностно предложение
    • Таргет аудитория
    • Анализ на възможните канали и ресурси
    • Тестове
    • Скалиране

    Продължителност на лекциите - 90 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на маркетингова стратегия за услуги

    • Анализ на конкуренцията
    • Избор на база умения и бюджет
    • Създаване на доверие
    • Създаване на KPI
    • Създаване на конкретен план
    • Полезни инструменти (tools)

    Продължителност на лекциите - 85 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингов бюджет

    • Основни принципи в бюджетирането
    • Бюджетиране на Meta реклами
    • Бюджетиране при Google Ads
    • Бюджетиране на „безплатни канали"

    Продължителност на лекциите - 45 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестове и валидация

    • Демонстрация на тестове за валидация на комуникационни канали
    • Залагане на очаквания
    • Проследяване на резултати

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING24

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • В тази сесия лекторът ще мине през въпросите от практическата част на изпита и ще даде насоки за пъпълването и. 

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Втора Q&A сесия с Георги Захариев

    Първата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Очаквайте повече информация скоро! 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING24 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 1 и 2 юни

    Финалната оценка за този курс се формира от теоретичен изпит и практическа задача.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 1 и 2 юни 2024г., като може да го стартирате най-рано в 08:00 часа на 1-ви юни и най-късно в 21:59 часа на 2-ри юни.

    След стартиране ще разполагате с 60 минути. Състои се от 20 въпроса от затворен тип, с един верен отговор.

    Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 2 юни.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Финалните проекти изпращайте чрез опцията "Прати URL".
  • Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 22 и 23 юни

    Поправителният изпит ще се проведе на 22 и 23 юни, като се състои от практическа и теоретична част.

    Периодът, в който теоретичната част може да се стартира е от 8:00 часа на 22 юни до 21:59 часа на 23 юни.

    Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 23 юни.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Задачите изпращайте чрез бутона "Прати URL" по-долу.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ще получите допълнителна информация за поправката, седмицата преди изпита.

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът „Маркетинг стратегия и изграждане на бранд“ е предназначен за всички, които желаят да научат как да развият и пласират успешно своя бизнес на пазара. Той включва обучение по ключовите елементи на маркетинга и брандинга, като се фокусира върху начините за установяване на контакти с клиентите, реклама, ценообразуване, създаване на име и други.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 29 април. Обучението стартира на 29 април 2024 г., а занятията ще се провеждат на запис, като ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението ще бъде на запис. Видеата и учебните ресурси ще бъдат достъпни на 29 април от страницата на курса. Ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична и практическа част. Практическата част ще бъде под формата на практическа задача и ще се проведе на 1 и 2 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои отново на 1 и 2 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от Finance Academy, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн ранно записване до 5 април

200 лева.

Онлайн обучение с видеа на запис

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Явяване на изпит и сертификат

Георги Захариев

Преподавател

Георги Захариев е управлявал най-големия проект на Google за България – “Дигитален гараж”, консултирайки стотици собственици на бизнес. Професионалният му опит включва управление на стратегическите партньорства на SoftUni – най-голямата образователна организация за дигитални професии в България. Там успява да изгради стратегически партньорства с компании като Coca-Cola HBC, Telenor, Пощенска Банка, Zuhlke Engineering, Draft Kings, Software Group и други.

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е експерт в бизнес развитието на компании от различни високотехнологични сектори. Изпълнителен директор е в Zahara Consult - агенция, предоставяща маркетинг услуги и консултации на организации от три континента. Опитът й включва работа по успешни проекти в сферата на информационните технологии, недвижимите имоти, финансите и блокчейн. Тя е един от водещите специалисти във Fintech индустрията и развитието на Web3.

Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024

Начало: 29 април 2024
4 седмици
1 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024 Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - април 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."