Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025
Курсът „Маркетинг стратегия и изграждане на бранд“ обхваща основните аспекти на използването на различни маркетингови и търговски канали при стартиращи и вече съществуващи бизнеси, бюджетиране и тестове.
Обучението ще бъде водено от Георги Захариев - основател на Finance Academy и успешен предприемач и Вяра Стефчева - изпълнителен директор в Zahara Consult - маркетинг агенция, специализирана в бизнес развитието и популяризирането на проекти.
 (1).png)
Умения, които ще придобиеш
- Дефиниране на потенциални клиенти
- Създаване на маркетингова стратегия
- Бюджетиране на стартираща или млада компания
- Анализ на пазара и конкуренцията
- Оптимизация на продажбите
- Разработване на бранд
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
В тази секция ще бъдат качени подготвителни материали и допълнителна литература към курса.Ресурси
-
Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 7 май (сряда) от 19 часа -
Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 7 май (сряда) от 19 часа
Срещата има за цел да предостави информация за организацията на учебния процес и начина, по който протичат обученията и Q&A сесиите на живо. Срещата ще се проведе на живо чрез live streaming в платформата на Finance Academy на 7 май от 19:00 часа.
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.Ресурси
-
Представяне на обучението -
Представяне на обучението
• Представяне на лектора
• Цели на обучението
• Насоки за завършване на курса и финален проектПродължителност на лекциите - 15 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Какво представляват маркетинга и продажбите -
Какво представляват маркетинга и продажбите
• Основи на маркетинга
• Какво представлява маркетинга и каква е неговата функция
• Защо маркетингът е в основата на всеки бизнесПродължителност на лекциите - 30 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Основни канали за маркетинг -
Основни канали за маркетинг
• Видове маркетинг канали
• Органичен маркетинг
• Платена реклама
• Основни цели на маркетинговите канали
Продължителност на лекциите - 20 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Проучване на конкуренти -
Проучване на конкуренти
• Как да извършваме маркетингово проучване на конкуренцията
• Как да проучим кои реклами работят и кои не работят за нашите конкуренти
• Как да направим оценка на бизнеса на конкурентите
• Как да използваме AI за проучвания и събиране на данни
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Създаване на маркетингова стратегия -
Създаване на маркетингова стратегия
• Какво представлява маркетинговата стратегия
• Как да изберем приоритетни канали, с които да работим
• AI за създаване на маркетингови стратегии
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Уебсайт – домейн, хостинг, какво трябва да знаем за сайта -
Уебсайт – домейн, хостинг, какво трябва да знаем за сайта
• Подготвителни дейности за стартиращ уебсайт на бизнес
• Избор на платформа за уебсайт
• Структура на уебсайт
• Създаване на задание за уебсайт при работа с агенция или фрийленсъри
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Базови дизайни – основни принципи -
Базови дизайни – основни принципи
• Основи правила в дизайна
• Как да работим с Canva
• AI Design за непрофесионалисти
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Работа с Meta: Facebook и Instagram -
Работа с Meta: Facebook и Instagram
• Какво представлява екосистемата на Meta
• Как се настройва рекламен акаунт в Meta
• Как се пускат реклами в Meta
• Избор на подход в платените реклами
• Ремаркетинг
• Оптимизация на кампании
• Създаване на постове в Meta и Instagram
• Създаване на постинг план
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
- Лекция 8 - Екосистемата на Meta
- Презентация 8 - Екосистемата на Meta
- Лекция 8.1 - Meta Business Suite и Ads Manager
- Презентация 8.1 - Meta Business Suite и Ads Manager
- Лекция 8.2 - Демонстрация за настройки на рекламни кампании
- Лекция 8.3 - Ремаркетинг в Meta
- Презентация 8.3 - Ремаркетинг в Meta
- Лекция 8.4 - Създаване на рекламни текстове
- Презентация 8.4 - Създаване на рекламни текстове
- Лекция 8.5 - Органични публикации в Meta
- Презентация 8.5 - Органични публикации в Meta
- Лекция 8.6 - Създаване на план за публикации
- Презентация 8.6 - Създаване на план за публикации
- Домашно
-
Първа Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева на 14 май (сряда) от 19 часа -
Първа Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева на 14 май (сряда) от 19 часа
Първата Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 14 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy.
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.Ресурси
-
Създаване на видео и TikTok -
Създаване на видео и TikTok
• Как работи Tik-Tok
• Създаване на видео съдържание с AI
• Създаване на native видео съдържание
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Маркетинг на локален бизнес с физически обект -
Маркетинг на локален бизнес с физически обект
• Какво представлява Google Business Profile
• Как да създадем и оптимизираме Google Business Profile
• Как да се откроим от конкуренцията при наличието на физически обекти
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Платена реклама в Google -
Платена реклама в Google
• Какво представлява Google рекламата
• Как да изберем формат на Google рекламите
• Създаване на рекламна кампания
• Оптимизация на кампания в Google
• Ремаркетинг
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
SEO и поддръжка на блог – защо има значение -
SEO и поддръжка на блог – защо има значение
• Какво представлява SEO
• Оптимизация за търсачки с AI
• Копирайтинг с AI
• Оптимизация на блог
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
PR, имидж и медии -
PR, имидж и медии
• Какво е значението на имиджа за бизнеса
• Как да изградим положителен имидж
• Как да създадем личен бранд
• Как да работим с различни медии
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
-
Втора Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева на 21 май (сряда) от 19 часа -
Втора Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева на 21 май (сряда) от 19 часа
Втората Q&A сесия с Георги Захариев и Вяра Стефчева цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 21 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy!
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Работа с инфлуенсъри – какво да имате предвид -
Работа с инфлуенсъри – какво да имате предвид
• Основни принципи на работата с инфлуенсъри
• За какво да внимаваме и как да бюджетираме
• Какви цели да поставяме при работа с инфлуенсъри
Продължителност на лекциите - 40 минутиЛинк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетингова стратегия за продуктови кампании -
Маркетингова стратегия за продуктови кампании
• Дефиниране на цел
• Продукт - конкурентно предимство и стойностно предложение
• Таргет аудитория
• Анализ на възможните канали и ресурси
• Тестове
• СкалиранеПродължителност на лекциите - 90 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Изграждане на маркетингова стратегия за услуги -
Изграждане на маркетингова стратегия за услуги
• Анализ на конкуренцията
• Избор на база умения и бюджет
• Създаване на доверие
• Създаване на KPI
• Създаване на конкретен план
• Полезни инструменти (tools)Продължителност на лекциите - 85 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетингов бюджет -
Маркетингов бюджет
• Как да бюджетираме за стартиращи бизнеси
• Как да бюджетираме при установени бизнеси
• Какъв бюджет да алокираме за различните пазариПродължителност на лекциите - 45 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Тестове и валидация -
Тестове и валидация
• Как да направим първи маркетингови тестове и MVP
• Как да създадем интерес сред аудиторията ни
• Как да определим дали маркетингът е ефективен или неПродължителност на лекциите - 30 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Изграждане на устойчив бранд -
Изграждане на устойчив бранд
• Как да създаваме бранд устойчиво
• Компоненти на устойчивия бранд
• Управление на бранд позиционирането
• Рискове и предизвикателства пред създаването на устойчив бранд"Продължителност на лекциите - 70 минути
Линк към Sli.do - въпроси към лектор
Код за Sli.do - MARKETING25Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• В тази сесия лекторът ще мине през въпросите от практическата част на изпита и ще даде насоки за пъпълването и.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Трета Q&A сесия с Георги Захариев на 28 май (сряда) от 19 часа -
Трета Q&A сесия с Георги Захариев на 28 май (сряда) от 19 часа
Третата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.
Сесията ще се проведе на 28 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy!
Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 8 юни -
Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 8 юни
Финалната оценка за този курс се формира от изпълнението на курсов проект.
Проектът ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 8 юни.
Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.
Финалните проекти изпращайте чрез опцията "Прати URL".Ресурси
-
Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 29 юни -
Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 29 юни
Финалната оценка за този курс се формира от изпълнение на курсов проект.
Проектът ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 29 юни.
Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.
Задачите изпращайте чрез бутона "Прати URL" по-долу.ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Ще получите допълнителна информация за поправката, седмицата преди изпита.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 7 май. Обучението стартира на 7 май 2025 г., а занятията ще се провеждат на запис, като ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението ще бъде на запис. Първите видеа и учебни ресурси ще бъдат достъпни на 5 май от страницата на курса. Ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът представлява курсов проект, който трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 8 юни.Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от Finance Academy, ако получите оценка над Мн. добър 5.00.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн записване
240 лева.
Онлайн обучение с видеа на запис
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Явяване на редовен изпит и сертификат

Георги Захариев
Преподавател

Вяра Стефчева
Преподавател
 (1).png)