Курс Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025 - Finance Academy
Loading...
курс

Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025

Начало Начало: 05 май 2025
продължителност 4 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на потенциални клиенти
  • Създаване на маркетингова стратегия
  • Бюджетиране на стартираща или млада компания
  • Анализ на пазара и конкуренцията
  • Оптимизация на продажбите
  • Разработване на бранд

Теми

  • Ресурси

    В тази секция ще бъдат качени подготвителни материали и допълнителна литература към курса. 
  • Networking среща - "Маркетинг стратегия и изграждане на бранд" - 5 май (понеделник) от 19 часа

    Срещата има за цел да предостави информация за организацията на учебния процес и начина, по който протичат обученията и Q&A сесиите на живо. Срещата ще се проведе на живо чрез live streaming в платформата на Finance Academy на 5 май от 19:00 часа.

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Представяне на обучението

    • Представяне на лектора
    • Цели на обучението 
    • Насоки за завършване на курса и финален проект

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво представляват маркетинга и продажбите

     

    • Какво представлява маркетинга 
    • Какво представляват продажбите
    • Какво е продажбена фуния
    • Разликата между стартиращи компании и установени брандове в маркетинговия подход

    Продължителност на лекциите - 80 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Основни канали за маркетинг

    • Какво представляват маркетинговите канали
    • Маркетинг съвети за нов бранд 
    • Видове маркетингови канали

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Meta | Facebook и Instagram

    • Характеристики и разлики между личен профил и бизнес страница
    • Stories като метод за напомняне за нас
    • Facebook групи
    • Платени реклами и възвръщаемост

    Продължителност на лекциите - 50 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Екосистема на Google

    • Въведение в екосистемата на Google
    • Google Ads - как работят
    • YouTube като канал за достигане на широка аудитория
    • Оптимизация за търсачки (SEO)
    • Основни инструменти за органичен трафик

    Продължителност на лекциите - 80 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Първа Q&A сесия с Георги Захариев на 14 май (сряда) от 19 часа

    Първата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 14 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy. 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Медийни партньори и афилиати

    • Изграждане на линкове
    • Платени публикации
    • Бартерни сделки
    • Афилиати
    • Стратегия за стартиращи компании

    Продължителност на лекциите - 35 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на конкуренция

    • Стъпки при анализ на конкуренция - демонстрация

    Продължителност на лекциите - 60 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингова стратегия за продуктови кампании

    • Дефиниране на цел
    • Продукт - конкурентно предимство и стойностно предложение
    • Таргет аудитория
    • Анализ на възможните канали и ресурси
    • Тестове
    • Скалиране

    Продължителност на лекциите - 90 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на маркетингова стратегия за услуги

    • Анализ на конкуренцията
    • Избор на база умения и бюджет
    • Създаване на доверие
    • Създаване на KPI
    • Създаване на конкретен план
    • Полезни инструменти (tools)

    Продължителност на лекциите - 85 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Втора Q&A сесия с Георги Захариев на 21 май (сряда) от 19 часа

    Втората Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 21 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy! 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингов бюджет

    • Основни принципи в бюджетирането
    • Бюджетиране на Meta реклами
    • Бюджетиране при Google Ads
    • Бюджетиране на „безплатни канали"

    Продължителност на лекциите - 45 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестове и валидация

    • Демонстрация на тестове за валидация на комуникационни канали
    • Залагане на очаквания
    • Проследяване на резултати

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на устойчив бранд

    • Как да създаваме бранд устойчиво
    • Компоненти на устойчивия бранд
    • Управление на бранд позиционирането
    • Рискове и предизвикателства пред създаването на устойчив бранд"

    Продължителност на лекциите - 70 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING25

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • В тази сесия лекторът ще мине през въпросите от практическата част на изпита и ще даде насоки за пъпълването и. 

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Трета Q&A сесия с Георги Захариев на 28 май (сряда) от 19 часа

    Третата Q&A сесия с Георги Захариев цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 28 май от 19 часа, в платформата на Finance Academy! 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING25 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 7 и 8 юни

    Финалната оценка за този курс се формира от теоретичен изпит и практическа задача.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 7 и 8 юни 2025г., като може да го стартирате най-рано в 08:00 часа на 7-ми юни и най-късно в 21:59 часа на 8-ми юни.

    След стартиране ще разполагате с 60 минути. Състои се от 20 въпроса от затворен тип, с един верен отговор.

    Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 8 юни.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Финалните проекти изпращайте чрез опцията "Прати URL".

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - 28 и 29 юни

    Поправителният изпит ще се проведе на 28 и 29 юни, като се състои от практическа и теоретична част.

    Периодът, в който теоретичната част може да се стартира е от 8:00 часа на 28 юни до 21:59 часа на 29 юни.

    Практическият проект формира основна част от оценката. Ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 29 юни.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Задачите изпращайте чрез бутона "Прати URL" по-долу.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ще получите допълнителна информация за поправката, седмицата преди изпита.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът „Маркетинг стратегия и изграждане на бранд“ е предназначен за всички, които желаят да научат как да развият и пласират успешно своя бизнес на пазара. Той включва обучение по ключовите елементи на маркетинга и брандинга, като се фокусира върху начините за установяване на контакти с клиентите, реклама, ценообразуване, създаване на име и други.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 5 май. Обучението стартира на 5 май 2025 г., а занятията ще се провеждат на запис, като ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението ще бъде на запис. Първите видеа и учебни ресурси ще бъдат достъпни на 5 май от страницата на курса. Ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от две части. Теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 7 и 8 юни. Практическата част представлява курсов проект, който трябва да бъде предаден до 8 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от Finance Academy, ако получите оценка над Мн. добър 5.00.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн ранно записване до 25 април

200 лева.

Онлайн обучение с видеа на запис

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Явяване на редовен изпит и сертификат

Георги Захариев

Преподавател

Георги Захариев е управлявал най-големия проект на Google за България – “Дигитален гараж”, консултирайки стотици собственици на бизнес. Професионалният му опит включва управление на стратегическите партньорства на SoftUni – най-голямата образователна организация за дигитални професии в България. Там успява да изгради стратегически партньорства с компании като Coca-Cola HBC, Telenor, Пощенска Банка, Zuhlke Engineering, Draft Kings, Software Group и други. Създава проектът Finance Academy с мисията да предостави достъпно обучение от практици в сферата на бизнеса, финансите и икономиката. Георги е сред основателите на Airbnb общността в България, стартирайки компания за управление на имоти за краткосрочен наем през 2015 година. Гост лектор на събития, сред които WordPress Meetup, Travel Academy, IoT Summit и други.

Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025

Начало: 05 май 2025
4 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025 Запиши се
Маркетинг стратегия и изграждане на бранд - май 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.
;