Кога имаме нужда от застраховка „Живот“ в България? - Finance Academy
Loading...
Кога имаме нужда от застраховка „Живот“ в България?
Изминало събитие
Дата:
21 март 2024
Час:
19:00
Лектор:
Сава Михов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн уебинар на тема “Застраховки „Живот“ в България“ нa 21 март 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Сава Михов.



Линк към Sli.do за задаване на въпроси към лектора
За семинара
В този уебинар разгледаме кои са най-смислените застраховки за здравето и живота в България.

Кои са основните ползи от тях?

Как да си изберем застрахователна компания?

Кога застрахователната компания може да не плати?

Що е инвестиционна застраховка и има ли смисъл от нея?

Както и ще преминем през някои скрити ползи от спестовните застраховки за просветения инвеститор, за които никой не говори.
За лектора
Сава Михов
Сава Михов е строителен инженер по професия. От 2012г е консултант в застрахователния брокер Евролайф България. А от 2018г е частен инвеститор с опит на БФБ и международните пазари на акции. Сава е един от основателите на Invest Club Varna.
Сава Михов  Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.
;