Основи в предприемачеството: всичко, което трябва да знаем, за да превърнем идеите в реалност
Изминало събитие
Дата:
24 септември 2024
Час:
19:00
Лектор:
Александрина Икономова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн уебинар на тема “Основи в предприемачеството: всичко, което трябва да знаем, за да превърнем идеите в реалност" нa 24 септември 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Александрина Икономова.
Линк към Sli.do за задаване на въпроси към лектора
За семинара
Фокусът на семинара ще е върху основите на предприемачеството. В това събитие ще научим кои са основните фактори при стартирането на нов бизнес, както и какви са разликите между конвенционалния бизнес и изграждането на стартъп. Темите, които ще бъдат прегледани в уебинара са:
Каква е разликата между конвенционален бизнес и стартъп?
Как да генерираме идеи, да ги тестваме бързо и да итерираме на база обратна връзка от потребителите?
Видове финансиране и възможности.
Как да изберем правилните партньори и съдружници и как да разпределим дяловете в компанията?
Първи стъпки в пускането на пазара.
Каква е разликата между конвенционален бизнес и стартъп?
Как да генерираме идеи, да ги тестваме бързо и да итерираме на база обратна връзка от потребителите?
Видове финансиране и възможности.
Как да изберем правилните партньори и съдружници и как да разпределим дяловете в компанията?
Първи стъпки в пускането на пазара.
За лектора
Александрина Икономова
Пътят на Александрина като предприемач започва през 2020 г., когато създава първата компания в България за производство на продукти за красота и здраве. Малко след това тя се присъединява към екип, с който основават първата компания в страната, предоставяща достъп до висококачествена психологическа и терапевтична подкрепа за служители. В момента работи по третия си стартъп. Аля има богат опит в създаването на компании от идея до реализация, набиране на капитал и пускане на пазара на различни физически и софтуерни продукти. Във всичките си бизнес начинания тя отговаря за развитието и растежа на продуктите и компаниите. Сред нейните задължения са организирането на логистични процеси, преговорите с подизпълнители, маркетингът и продажбите, набирането на капитал и стратегическото разпределение на ресурсите.
Ресурси