Курс Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026 - Finance Academy
Loading...
курс

Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026

Начало Начало: 19 януари 2026
продължителност 4 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на потенциални клиенти
  • Създаване на маркетингова стратегия
  • Бюджетиране на стартираща или млада компания
  • Анализ на пазара и конкуренцията
  • Оптимизация на продажбите
  • Разработване на бранд

Теми

  • Ресурси

    В тази секция ще бъдат качени подготвителни материали и допълнителна литература към курса. 
  • Networking среща - "Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт" - 19 януари (понеделник) от 18:30 часа

    Срещата има за цел да предостави информация за организацията на учебния процес и начина, по който протичат обученията и Q&A сесиите на живо. Срещата ще се проведе на живо чрез live streaming в платформата на Finance Academy на 19 януари от 18:30 часа.

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING26 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Представяне на обучението

    • Представяне на лектора
    • Цели на обучението 
    • Насоки за завършване на курса и финален проект

    Продължителност на лекциите - 15 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво представляват маркетинга и продажбите

     

    • Основи на маркетинга
    • Какво представлява маркетинга и каква е неговата функция
    • Защо маркетингът е в основата на всеки бизнес

    Продължителност на лекциите - 30 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Основни канали за маркетинг

    • Видове маркетинг канали
    • Органичен маркетинг 
    • Платена реклама
    • Основни цели на маркетинговите канали

    Продължителност на лекциите - 20 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Проучване на конкуренти

    • Как да извършваме маркетингово проучване на конкуренцията
    • Как да проучим кои реклами работят и кои не работят за нашите конкуренти
    • Как да направим оценка на бизнеса на конкурентите
    • Как да използваме AI за проучвания и събиране на данни

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на маркетингова стратегия

    • Какво представлява маркетинговата стратегия
    • Как да изберем приоритетни канали, с които да работим
    • AI за създаване на маркетингови стратегии

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уебсайт – домейн, хостинг, какво трябва да знаем за сайта

    • Подготвителни дейности за стартиращ уебсайт на бизнес
    • Избор на платформа за уебсайт
    • Структура на уебсайт
    • Създаване на задание за уебсайт при работа с агенция или фрийленсъри

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Базови дизайни – основни принципи

    • Основи правила в дизайна
    • Как да работим с Canva
    • AI Design за непрофесионалисти


    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с Meta: Facebook и Instagram

    • Какво представлява екосистемата на Meta
    • Как се настройва рекламен акаунт в Meta
    • Как се пускат реклами в Meta
    • Избор на подход в платените реклами
    • Ремаркетинг
    • Оптимизация на кампании
    • Създаване на постове в Meta и Instagram
    • Създаване на постинг план



    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Първа Q&A сесия с Вяра Стефчева на 28 януари (сряда) от 18:30 часа

    Първата Q&A сесия с Вяра Стефчева цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 28 януари от 18:30 часа, в платформата на Finance Academy. 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING26 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на видео и TikTok

    • Как работи Tik-Tok
    • Създаване на видео съдържание с AI
    • Създаване на native видео съдържание



    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетинг на локален бизнес с физически обект

    • Какво представлява Google Business Profile
    • Как да създадем и оптимизираме Google Business Profile
    • Как да се откроим от конкуренцията при наличието на физически обекти

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Платена реклама в Google

    • Какво представлява Google рекламата
    • Как да изберем формат на Google рекламите
    • Създаване на рекламна кампания
    • Оптимизация на кампания в Google
    • Ремаркетинг
    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SEO и поддръжка на блог – защо има значение

    • Какво представлява SEO
    • Оптимизация за търсачки с AI
    • Копирайтинг с AI
    • Оптимизация на блог
     
    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • PR, имидж и медии

    • Какво е значението на имиджа за бизнеса
    • Как да изградим положителен имидж
    • Как да създадем личен бранд
    • Как да работим с различни медии
     
    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Втора Q&A сесия с Вяра Стефчева на 4 февруари (сряда) от 18:30 часа

    Втората Q&A сесия с Вяра Стефчева цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 4 февруари от 18:30 часа, в платформата на Finance Academy! 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING26 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с инфлуенсъри – какво да имате предвид

    • Основни принципи на работата с инфлуенсъри
    • За какво да внимаваме и как да бюджетираме
    • Какви цели да поставяме при работа с инфлуенсъри

    Продължителност на лекциите - 40 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингова стратегия за продуктови кампании

    • Дефиниране на цел
    • Продукт - конкурентно предимство и стойностно предложение
    • Таргет аудитория
    • Анализ на възможните канали и ресурси
    • Тестове
    • Скалиране

    Продължителност на лекциите - 90 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на маркетингова стратегия за услуги

    • Анализ на конкуренцията
    • Избор на база умения и бюджет
    • Създаване на доверие
    • Създаване на KPI
    • Създаване на конкретен план
    • Полезни инструменти (tools)

    Продължителност на лекциите - 85 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингов бюджет и тестване

    • Как да бюджетираме за стартиращи бизнеси
    • Как да бюджетираме при установени бизнеси
    • Какъв бюджет да алокираме за различните пазари
    • Как да направим първи маркетингови тестове и MVP

    Продължителност на лекциите - 55 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане на устойчив бранд

    • Как да създаваме бранд устойчиво
    • Компоненти на устойчивия бранд
    • Управление на бранд позиционирането
    • Рискове и предизвикателства пред създаването на устойчив бранд"

    Продължителност на лекциите - 55 минути

    Линк към Sli.do - въпроси към лектор

    Код за Sli.do - MARKETING26

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • В тази сесия лекторът ще мине през въпросите от практическата част на изпита и ще даде насоки за пъпълването и. 

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Трета Q&A сесия с Вяра Стефчева на 18 февруари (сряда) от 19 часа

    Третата Q&A сесия с Вяра Стефчева цели да отговори на въпросите в Sli.do, свързани с учебния материал до момента.

    Сесията ще се проведе на 11 февруари от 18:30 часа, в платформата на Finance Academy! 

    Вашите въпроси и коментари можете да задавате в slido с код MARKETING26 или от ТУК.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит - Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - 15 февруари, 2026

    Финалната оценка за този курс се формира от изпълнението на курсов проект.

    Проектът ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 15 февруари.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Финалните проекти изпращайте чрез опцията "Прати URL".

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит - Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - 8 март, 2026

    Финалната оценка за този курс се формира от изпълнение на курсов проект.


    Проектът ще бъде прикачен към тази тема в началото на обучението и трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 8 март.

    Всеки курсист ще получи оценка и обратна връзка на предадения проект в рамките на между 2 и 4 седмици.

    Задачите изпращайте чрез бутона "Прати URL" по-долу.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ще получите допълнителна информация за поправката, седмицата преди изпита.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът „Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт“ е предназначен за всички, които желаят да научат как да развият и пласират успешно своя бизнес на пазара. Той включва обучение по ключовите елементи на маркетинга и брандинга, като се фокусира върху начините за установяване на контакти с клиентите, реклама, ценообразуване, създаване на име и други.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 19 януари. Обучението стартира на 19 януари 2026 г., а занятията ще се провеждат на запис, като ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението ще бъде на запис. Първите видеа и учебни ресурси ще бъдат достъпни на 19 януари от страницата на курса. Ще бъдат проведени няколко Q&A сесии на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът представлява курсов проект, който трябва да бъде предаден до 23:59 часа на 15 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от Finance Academy, ако получите оценка над Мн. добър 5.00.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн записване

227 лева.

Онлайн обучение с видеа на запис

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Явяване на редовен изпит и сертификат

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е експерт в бизнес развитието на компании от различни сектори. Изпълнителен директор е в Zahara Consult - агенция, предоставяща маркетинг услуги и консултации на организации от три континента. Работата с бизнеси от различни сфери й дава широк поглед върху възможностите, които съвременния свят дава за допълнителни доходи.  Опитът й включва работа по успешни проекти в информационни технологии, недвижими имоти, финанси, блокчейн и други. 

Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026

Начало: 19 януари 2026
4 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026 Запиши се
Маркетинг стратегия и бранд мениджмънт - януари 2026

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.
;