Какво стои зад цените в магазина: ценови стратегии в сектора за храни и напитки в България - Finance Academy
Loading...
Какво стои зад цените в магазина: ценови стратегии в сектора за храни и напитки в България
Изминало събитие
Дата:
19 юни 2024
Час:
19:00
Лектор:
Милен Стоичков

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн уебинар на тема “Какво стои зад цените в магазина: ценови стратегии в сектора за храни и напитки в България“ нa 19 юни 2024 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Милен Стоичков.



Линк към Sli.do за задаване на въпроси към лектора
За семинара

Цените в магазина са една от най-често дискутираните теми. Как се формират и защо една и съща стока струва различно на различни места често е въпрос на ценова стратегия. Какви са основните видове ценови стратегия в сектора за храни и напитки в България ще разгледаме в предстоящия уебинар.

Лекторът Милен Стоичков е с дългодишен опит в сектора и по време на уебинара ще обхване, давайки реални примери, следните въпроси:

  • Какви са основните ценови стратегии;
  • Какви ценови стратегии се използват от различните видове магазини и защо;
  • Защо понякога идентични стоки в чужбина са по-евтини от България;
  • Каква част от крайната цена е себестойността на продукта;
  • Ще преминем през разликата между печалба, марж и надценка;
Какви тактики на позициониране използват магазините;
За лектора
Милен Стоичков
Милен Стоичков е Търговски директор и член на Съвета на директорите в eBag.bg. Има над 10 години опит в retail сектора в България, придобит в три от водещите международни вериги - Carrefour, Billa и Metro. Притежава бакалавърска и магистърска степен по Стопанско управление от Софийски университет.
Милен Стоичков Photo