Какво стои зад цените в магазина: ценови стратегии в сектора за храни и напитки в България
Изминало събитие
Дата:
19 юни 2024
Час:
19:00
Лектор:
Милен Стоичков
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн уебинар на тема “Какво стои зад цените в магазина: ценови стратегии в сектора за храни и напитки в България“ нa 19 юни 2024 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Милен Стоичков.
Линк към Sli.do за задаване на въпроси към лектора
За семинара
Цените в магазина са една от най-често дискутираните теми. Как се формират и защо една и съща стока струва различно на различни места често е въпрос на ценова стратегия. Какви са основните видове ценови стратегия в сектора за храни и напитки в България ще разгледаме в предстоящия уебинар.
Лекторът Милен Стоичков е с дългодишен опит в сектора и по време на уебинара ще обхване, давайки реални примери, следните въпроси:
- Какви са основните ценови стратегии;
- Какви ценови стратегии се използват от различните видове магазини и защо;
- Защо понякога идентични стоки в чужбина са по-евтини от България;
- Каква част от крайната цена е себестойността на продукта;
- Ще преминем през разликата между печалба, марж и надценка;
За лектора
Милен Стоичков
Милен Стоичков е Търговски директор и член на Съвета на директорите в eBag.bg. Има над 10 години опит в retail сектора в България, придобит в три от водещите международни вериги - Carrefour, Billa и Metro. Притежава бакалавърска и магистърска степен по Стопанско управление от Софийски университет.
Ресурси